مصالح_مارکت

شبکه مش فولادی

شبکه مش فولادی از مفتول های صنعتی ساده و آجدار که بر روی هم نقطه جوش شده اند در ورق هایی به ابعاد مختلف تولید می شود. یکی از مصارف شبکه مش فولادی مسلح نمودن کف سازی با انواع ملات (متشکل از سیمان ماسه ، شن یا پوکه و آب) است. استفاده دیگر آن برای جلوگیری از هوازدگی و ریزش دیواره های خاکی در گودبرداری ساختمان ها است. به شکلی که پس از مهار خاک با ورق های مش فولادی بر روی آن شاتکریت ( پاشش بتن یا ملات سیمان رقیق) انجام می گیرد. به طور کلی در مواردی که مسلح کردن بتن نیاز به شبکه میلگردهای قوی تری نداشته باشد مش فولادی آماده با میلگرد ۶ آجدار انتخاب بسیار مناسبی به نظر می رسد. شبکه مش فولادی در دو نوع مفتولی و فولادی میلگردی و درسایز چشمه ها و قطر مفتول یا میلگرد مختلف عرضه می گردد. وب سایت اطلاع رسانی بروزترین قیمت های مصالح ساختمانی مصالح مارکت با معرفی بهترین تامین کننده های مصالح ساختمان با کیفیت خوب و قیمت اقتصادی شرایط خرید را برای شما آسان کرده است ، تنها کافی است بر روی کالا مورد نظر کلیک کنید.

قیمت شبکه مش فولادی:

قیمت شبکه مش فولادی از ۵,۰۳۰ تا ۵,۵۰۰ تومان

شبکه مش فولادینام مصالح فروشی و یا شرکتشهرشماره تماس مصالح فروشی
شبکه مش فولادیآرین سازه رهامتهران09127669919
شبکه مش فولادیآرین سازه رهامتهران09127669919
شبکه مش فولادیآرین سازه رهامتهران09127669919
شبکه مش فولادیآرین سازه رهامتهران09127669919
شبکه مش فولادیسپندارانتهران09059190600
شبکه مش فولادیاهمدوندتهران09123569877
شبکه مش فولادیسپندارانتهران09059190600
شبکه مش فولادیسایااصفهان09138029356
شبکه مش فولادیسپندارانتهران09059190600
شبکه مش فولادیمجتبی روحانیقزوین۰۹۱۰۸۳۹۸۶۲۳
شبکه مش فولادیمهران مختاری لاکهرشت۰۹۱۱۸۰۵۰۰۷۰
شبکه مش فولادیمقدمتهران۰۹۱۲۱۳۴۸۲۶۶
شبکه مش فولادیعرفان معدنی پورتهران۰۹۹۰۸۳۰۷۹۵۷
شبکه مش فولادیامیرحسین انصاری فرتهران۰۹۱۳۵۲۵۴۵۷۷
شبکه مش فولادیسجاد شیخ حسنیتهران۰۹۱۲۹۶۳۴۳۱۴
شبکه مش فولادینام مصالح فروشی و یا شرکتشهرشماره تماس مصالح فروشی

شبکه مش فولادی چیست؟

این توری از مفتول های سخت صنعتی ساده و آجدار که بر روی هم نقطه جوش شده اند در ورق هایی به ابعاد مختلف تولید می شود. امروزه از توری شبکه فولادی با قطرهای نازک بین ۲ تا ۴ میلی متر جهت ساخت پنل های ۳ بعدی استفاده می گردد. ساخت پالت، حفاظ و انواع قفسه و… از مصارف متداول انواع شبکه های فولادی در جهان امروز محسوب می شود.

انواع شبکه مش فولادی

شبکه مش فولادی مفتولی : شبکه مش فولادی مفتولی عبارتست از شبکه ی فلزی که در دو طرف ورق های فومی نصب می شود نکته ی قابل توجه در مورد تولید این شبکه های مش اینست که هر چه تعداد دفعاتی که برای ساختن مش مفتول را گرم و سرد می کنند کمتر باشد ، مش مقاومتر خواهدبود .ضخامت مفتولی که برای تولید مش استفاده می شود بر حسب نوع استفاده از پانل به عناوین مختلف مثل دیوار باربر،سقف،پارتیشن متفاوت است. شبکه مش فولادی میلگرد : توری مش مجموعه ی شبکه ای از میلگرد های بافته شده می باشد به این روش که میلگردها عمود بر هم به صورت طولی و عرضی یکدیگر را قطع می کنند و همه این نقاط تقاطع به وسیله دستگاه های جوش به صورت نقطه ای به همدیگر جوش داده می شوند. توری های مش میلگردی برای مسلح کردن و تقویت مقاومت کششی و جلوگیری از ترک خوردن بتن در ساختمان سازی برای کف سازی طبقات و صنعت کاربرد دارد و از به روز ترین و پرکاربرد ترین روش های حال حاضر می باشد. کاربرد شبکه مش فولادی از شبکه های میلگردی مش برای مسلح کردن بتن در انواع پروژه های کوچک و بزرگ ساختمانی و صنعتی مورد استفاده میشود. کاربرد این محصول برای ایجاد انواع سقف های کامپوزیت ، دیوارها و قطعات از پیش ساخته شده ی کامپوزیت ، کف سالن ها ، انبارها ، اتوبان ها و فرودگاه ها ، ایجاپ پی ساختمان ها و فونداسیون های بتنی ، ایجاد تونل ها ، ساخت مترو پل ها ، ایجاد سد های بتنی ، کانال مخصوص آب رسانی ، حصارکشی دور و اطراف انبارها ، فرودگاه ها ، پارکینگ ها ، ایجاد سیلو های بتنی، مخازن بتنی و … می باشد. علاوه بر این اغلب در سقف طبقات ، کف استخرها و غیره از مش با میلگردهایی با سایز ۶ و برای کف و شناژ بندی ها هم از مش با میلگردهای سایز ۸ و۱۰ استفاده می گردد.

مصالح_مارکت

پرتقاضاترین مصالح

مصالح ساختمانی زیر به دلیل مصرف زیاد در صنعت ساختمان در دسته پرمخاطب وب سایت مصالح مارکت قرار گرفته اند. این محصولات شامل سیمان سیاه پرتلند تیپ ۲،سفال تیغه ،شن ،ماسه شسته ،ایزوگام ،آجر فشاری، سیمان سفید و … می باشد . پس از انتخاب محصول مورد نظر و مقایسه قیمت، مناسب ترین تامین کننده را انتخاب نمایید.

آجر_فشاری
قیمت آجری فشاری

آجر فشاری به روش سنتی و دستی ساخته می شود. آجر فشاری که ...

قیمت: قیمت آجر فشاری ۱۳۰ تا ۳۰۰،۰۰۰ تومان
سیمان_سفید
قیمت سیمان سفید

سیمان سفید، سیمانی است که از کلینکر سیمان پرتلند و سنگ گچ به ...

قیمت: قیمت سیمان سفید هر کیسه ایی ۱۲,۰۰۰ تا ۲۵,۰۰۰ تومان
آجر_فشاری
قیمت آجر

آجر به عنوان یکی از مصالح ساختمانی از دیرباز مورد استفاده بوده ...

قیمت: قیمت آجر ماشینی ده سوراخ ۲۳۵ تا ۴۳۰,۰۰۰ تومان
شن_طبیعی
قیمت شن

در صنعت ساختمان به دانه‌های سنگ ریزه بزرگتر از ماسه و حدودا ...

قیمت: قیمت شن طبیعی ازکیسه ای ۸,۰۰۰ تا ۳۵,۰۰۰-تومان
پودر_سنگ
قیمت پودر سنگ

همان طور که از نام پودر سنگ (خاک سنگ) مشخص است از ...

قیمت: قیمت پودر سنگ ازکیسه ای ۱,۶۰۰ تا ۵,۰۰۰ تومان