مصالح_مارکت

دیوار گچی پیش ساخته

دیوار گچی پیش ساخته یکی از ملزومات ساخت و ساز خشک در صنعت نوین ساختمان می باشد. بلوک گچی یا دیوار گچی پیش ساخته در کارخانه از مخلوط آب و گچ که اندازه دانه های گچ آن نسبت به گچ معمولی ساختمانی ریزتر است، تولید می شود. دربلوك گچی ممكن است از الياف، پركننده ها، سنگدانه ها يا ساير افزودنی هاي غيرزيان آور استفاده شود. بلوکهای گچی به شکل مكعب مستطيل و دارای سطح کاملا صاف و موازی همدیگر هستند که دارای فاق و زبانه بوده و به راحتی این بلوک ها در حین کارگذاری در هم قرار میگیرند، سپس درزهای آن را به وسیله گچ مخصوص یا بتونه، پوشاند و صاف کرد. اين نوع بلوك ها را مي توان با استفاده از مواد رنگي مطابق با الزامات اين استاندارد، رنگی توليد كرد. كاربرد دیوارهاي گچی پیش ساخته در ساخت دیوارهای غيرباربر يا پوشش مستقل ديوار و محافظت ستون ها، چاه آسانسور، چاه مربوط به تأسيسات و غيره در برابر آتش است. در زیر لیست قیمتی برای اطلاع شما از قیمت دیوار گچی پیش ساخته ۶۶*۵۰*۸ ارائه شده است. که با مراجعه به آن می توانید از قیمت به روز این محصول مطلع گردید.

قیمت دیوار گچی پیش ساخته:

قیمت دیوار گچی پیش ساخته هر متر مربع ۱۲,۰۰۰ تا ۱۵,۰۰۰ تومان

نام مصالح فروشی و یا شرکتشماره تماس مصالح فروشیشهر
آرین سازه رهام09127669919تهران
آرین سازه رهام09127669919تهران
آرین سازه رهام09127669919تهران
آرین سازه رهام09127669919تهران
آرین سازه رهام09127669919تهران
سپنداران09059190600تهران
اهمدوند09123569877تهران
سپنداران09059190600تهران
سایا09138029356اصفهان
سپنداران09059190600تهران
مجتبی روحانی۰۹۱۰۸۳۹۸۶۲۳قزوین
مهران مختاری لاکه۰۹۱۱۸۰۵۰۰۷۰رشت
مقدم۰۹۱۲۱۳۴۸۲۶۶تهران
فرهاد کمالی۰۹۱۲۹۲۸۵۸۸۴تهران
عرفان معدنی پور۰۹۹۰۸۳۰۷۹۵۷تهران
نام مصالح فروشی و یا شرکتشماره تماس مصالح فروشیشهر

بلوک های گچی یا دیوار گچی پیش ساخته یک مصالح ساختمانی بسیار سبک است که از گچ جامد تشکیل شده است و برای ساخت و نصب دیوارهای داخلی سبک، مقاوم در برابر آتش، غیر باربر، دیوارهای پارتیشین یا همان دیوارهای جدا کننده، دیوارهای حفره ای و پوشش ستون در داخل ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. انتخاب بهترین متریال برای گچ کاری به حفظ استحکام، زیبایی و محافظت طولانی دیوارهای شما کمک می کند. گچ کاری مزایای متعددی برای دیوارها و سقف ها دارد. گچ کاری خارجی و داخلی برای ایجاد استحکام و پشتیبانی لازم ضروری است. گچ به عنوان یک پوشش محافظ روی سنگ و آجر عمل می کند و دوام سقف و همچنین دیوارها را افزایش می دهد. دیوارهای گچ کاری شده در برابر آسیب های آب و هوایی از جمله باران، گرما و رطوبت نیز محافظت می شوند. همچنین تعمیر دیوارهای گچ کاری شده در صورتی که به هر طریقی آسیب ببینند آسان تر است! گچ کاری به تسطیح سطوح نیز کمک می کند و برای افزایش ظاهر و جذابیت آن می توان پوشش های مختلفی را روی آن اعمال کرد. خانه گچ کاری شده شما همچنین ممکن است آلودگی کمتری داشته باشد زیرا دیوارهای گچ کاری شده تمایل به جذب و ایجاد گرد و غبار کمتری دارند. در ادامه مطلب با مصالح مارکت همراه باشید تا با دیوارهای گچی پیش ساخته، تاریخچه ساخت، مواد تشکیل دهنده و نحوه ساخت، مشخصات فنی، خواص، نحوه استفاده از پانل گچی دیوار، مزایا و معایب استفاده از دیوارهای گچی پیش ساخته و... آشنا شوید. وب سایت اینترنتی خرید و فروش مصالح ساختمانی مصالح مارکت با معرفی تأمین کننده های مصالح ساختمانی در تمام نقاط کشور امکان خرید سریع و آسان با قیمت مناسب را برای شما فراهم کرده است.

دیوار گچی پیش ساخته چیست؟

پانل گچی پیش ساخته، بلوک گچی یا دیوار گچی پیش ساخته (به انگلیسی: Gypsum block) یکی از ملزومات ساخت و ساز خشک در صنعت نوین ساختمان می باشد. بلوک های گچی عناصر ساختاری داخلی جامد غیر باربر هستند که از سولفات کلسیم و آب ساخته شده اند. از آنها برای ایجاد فضا در ساخت و سازهای مسکونی و غیر مسکونی استفاده می شود. دیوار گچی پیش ساخته در کارخانه از مخلوط آب و گچ که اندازه دانه های گچ آن نسبت به گچ معمولی ساختمانی ریزتر است، تولید می شود. به دلیل مقاومت ذاتی خود در برابر آتش، دیوارهای گچی که معمولاً به عنوان دیوار خشک شناخته می شود، مصالح ساختمانی برتر برای دیوار، سقف و سیستم های پارتیشن در سازه های مسکونی، سازمانی و تجاری است. این دیوارها کنترل صدا، صرفه جویی، تطبیق پذیری، کیفیت و راحتی را ارائه می دهند. دیوارهای جدا کننده که از بلوک های گچی ساخته می شوند، نیازی به زیرسازی برای نصب ندارند و از چسب گچ به عنوان چسبنده استفاده می کنند، نه ملات استاندارد. اجزای تقریباً آماده سطح، نه تنها تخمین هزینه و زمان برای کار گچ کاری را کاهش می دهند، بلکه ضخامت گچ را نیز کاهش می دهند. بلوک های گچی همچنین مقاومت بالایی در برابر آتش سوزی دارند و به دلیل جدا شدن آکوستیک از ساختار نگهدارنده توسط لایه های میانی الاستیک، عایق صوتی پیشرفته ای دارند. اين نوع بلوک ها را می توان با استفاده از مواد رنگی مطابق با الزامات استاندارد، رنگی توليد كرد. كاربرد دیوارهای گچی پیش ساخته در ساخت دیوارهای غير باربر يا پوشش مستقل ديوار و محافظت ستون ها، آسانسور، تأسيسات و غيره در برابر آتش است. پس از تکمیل، دیوار کاملاً غیر قابل احتراق خواهد بود و خواص قابل توجهی در برابر آتش نشان می دهد. دیوار گچی ساده یا توپر و دیوار گچی سوراخ دار یا توخالی دو نوع متداول دیوار گچی پیش ساخته هستند که در سه نوع وجود دارند:

  • • یک نسخه معمولی برای کاربرد استاندارد
  • • یک نسخه با چگالی سنگین تر برای افزایش عملکرد عایق صوتی
  • • یک نسخه برای محیط های مرطوب مانند آشپزخانه و حمام

تاریخچه ساخت دیوارهای گچی پیش ساخته

بلوک های گچی معمولاً حاوی 3 تا 5 درصد پرکننده مانند چوب هستند. بلوک های گچی برای اولین بار در دهه 1890 در آلمان به صورت تجاری ساخته شدند. آنها برای کف، پارتیشن و سقف استفاده می شدند. بلوک های گچی به دلیل سبک بودن، نسوز بودن و جذب صدا محبوب شدند. در دهه 1920، بلوک های گچی با تخته دیواری گچی به عنوان مصالح ساختمانی ترجیحی برای دیوارهای داخلی جایگزین شدند. تولیدکنندگان آمریکایی ساخت بلوک های گچی را در دهه 1960 متوقف و با سیستم های دیگر جایگزین کردند. استفاده از بلوک های گچی سابقه طولانی و موفقی در ایالات متحده دارد. هر ساختمان تجاری که بین دهه 1920 تا اوایل دهه 1960 ساخته شده است، ممکن است از این محصول برای پارتیشن بندی های داخلی استفاده کرده باشد. در ایالات متحده، بلوک های گچی معمولاً در اوایل قرن بیستم (1900 - 1926) استفاده می ‌شدند، اما در پایان دهه 1920 تا حد زیادی با تخته های دیواری گچی، واحدهای بنایی بتنی و پارتیشن های دیوار گچی قاب دار جایگزین شدند. در حال حاضر بلوک های گچی دیگر در ایالات متحده تولید نمی شوند. با این حال، بلوک های گچی همچنان به طور گسترده در سایر نقاط جهان مورد استفاده قرار می گیرند در اروپا بلوک های گچ هنوز به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند و به عنوان یک مصالح ساختمانی با انتشار بسیار کم ترکیبات آلی فرار، مقادیر بسیار کم تشعشع و مقدار pH خنثی که به یک محیط زندگی سالم کمک می کند، محبوبیت پیدا کرده است. . یعنی جالب است که در حالی که بلوک گچی در ایالات متحده منسوخ شده است، در کشورهای دیگر محبوبیت دوباره ای را تجربه می کند. واقعیت جالب دیگر این است که در این کشورها از بلوک در ساخت و سازهای مسکونی استفاده می شود نه تجاری. یکی از ساختمان های مورد توجه، Merchandise Mart در شیکاگو است که در آن از دیوارهای گچی پیش ساخته استفاده شده است. این ساختمان توسط آلفرد شاو طراحی شد و در سال 1930 تکمیل شد. Merchandise Mart هنوز به عنوان بزرگترین فضای تجاری جهان در نظر گرفته می شود که برای پارتیشن های داخلی آن از بلوک گچی استفاده شده است.

مواد تشکیل دهنده و نحوه ساخت دیوارهای گچی پیش ساخته

بلوک های گچی از سنگ گچ، گچ، آب و در برخی موارد، مواد افزودنی مانند الیاف گیاهی یا چوب برای استحکام بیشتر تشکیل شده اند. در بلوک گچی ممكن است از الياف، پركننده ها، سنگدانه ها يا ساير افزودنی های غير زيان آور استفاده شود. پانل گچی دیوار در واقع دیوارهای پیش ساخته سبکی هستند که در کارخانه پس از ترکیب پودر گچ با آب درون قالب هایی ریخته شده و بعد ازآنکه به طور کامل گیرایی آن انجام شد از قالب خارج شده و آماده ارسال می شود. پانل گچی در کارخانه از مخلوط آب و گچ که اندازه دانه های گچ آن نسبت به گچ معمولی ساختمانی ریز تر است، تولید می شود. فرآیند تولید در کارخانه های تولیدی اینگونه است که ابتدا گچ خام (CaSO4·2H2O) آسیاب و خشک شده، سپس حرارت داده می شود تا سه چهارم آب محدود شده را حذف کند و در نتیجه به کلسیم سولفات همی هیدرات (CaSO4·½H2O) که پلاستر سنگ گچ، دوغاب یا اندود گچ و سیمان سنگ گچ کلسینه هم نامیده می شود، تبدیل می شود. به این فرآیند کلسیناسیون نیز می گویند. سپس گچ را با آب مخلوط می کنند، هم می زنند و برای کاهش وزن و حفظ موادشان در قالب هایی می ریزند تا دیوارهای گچی پیش ساخته ای با فرمت های استاندارد، جامد یا با هسته های باز دایره ای یا چهارگوش شکل گیرد. هر بلوک با زبانه و شیار در هر طرف قالب گیری می شود تا امکان مونتاژ سریع و آسان را فراهم کند. بلوک های گچی همچنان خیس از قالب ها خارج می شوند و در محفظه های خشک کن قرار می گیرند تا رطوبت شان به طور کامل جذب شود. بلوک های گچی به جای استفاده از ملات پایه بتنی برای چسباندن بلوک ها به یکدیگر، از مواد پایه گچ استفاده می کنند. هر بلوک با زبانه و شیار در هر طرف قالب گیری می شود تا امکان مونتاژ سریع و آسان را فراهم کند. بلوک های گچی همچنان خیس از قالب ها خارج می شوند و در محفظه های خشک کن قرار می گیرند. پانل های گچی به شکل مکعب مستطیل و دارای سطح صاف است که دارای فاق و زبانه بوده ملات بین آن ها مخلوطی از گچ است. بلوک های گچی به شکل مكعب مستطيل و دارای سطح کاملاً صاف و موازی همدیگر هستند که دارای فاق و زبانه بوده که باعث می شود این بلوک ها در حین کارگذاری در هم قرار می گیرند. سپس درزهای آن را به وسیله گچ مخصوص یا بتونه، پوشانده شده و صاف می شود. دیوارهای گچی پیش ساخته خشک شده در کارخانه تولید، بسته بندی می شوند و سپس به انبارها یا محل های ساخت و ساز منتقل می شوند.

مشخصات فنی

دیوارهای گچی پیش ساخته مطابق با استاندارد EN 12859 اروپا و بریتانیا تولید می شوند. ابعاد بلوک های گچی استاندارد اروپا عبارتند از: طول: 666 میلی متر، ارتفاع: 500 میلی متر. پس سه بلوک با همدیگر 1 متر مربع را تشکیل می دهند. همانطور که از نام آن پیداست، دیوارهای گچی پیش ساخته از گچ ساخته شده اند و از نظر مفهومی شبیه به واحدهای بنایی بتنی یا بلوک های بتنی هستند. یک تفاوت مهم به غیر از هسته، اندازه خود بلوک ها است. بلوک های گچی از نظر ضخامت، چگالی و نوع متفاوت هستند. در ایالات متحده بلوک های گچی در ضخامت های 2، 3، 4 و 6 اینچ (51، 76، 102 و 152 میلی متر) ساخته می شدند. در اروپا این دیوارها در ضخامت های 60 میلی متر، 70 میلی متر، 80 میلی متر یا 100 میلی متر در دسترس هستند. در ساختمان های مسکونی اروپا به طور منظم از بلوک های گچی به ضخامت 80 یا 100 میلی متر استفاده می شود. پس بلوک های گچی در ضخامت های 60 میلی متر، 70 میلی متر، 80 میلی متر و 100 میلی متر و ارتفاع 30 سانتی متر و طول 70 تا 80 سانتی متر موجود هستند. برای اهداف ساخت و ساز، دو تراکم بسیار مهم است:

  • • چگالی ناخالص متوسط 850 کیلوگرم بر متر مکعب تا 1.100 کیلوگرم بر متر مکعب (بلوک های سفید رنگ، مناسب برای استفاده استاندارد)
  • • بلوک های با چگالی ناخالص بالا از 1.100 کیلوگرم بر متر مکعب تا 1.500 کیلوگرم بر متر مکعب (رنگ مایل به قرمز، مناسب برای دیوارهایی با عملکرد صوتی بالاتر)

برای مناطق مرطوب مانند آشپزخانه های خانگی، حمام ها و زیرزمین ها، بلوک های هیدروی ضد آب (بیشتر با رنگ مایل به آبی) هم در تراکم ناخالص متوسط و هم در تراکم ناخالص بالا در دسترس هستند.

خواص دیوارهای گچی پیش ساخته

دیوارهای گچی پیش ساخته مزایای سنگ تراشی کلاسیک را با ساخت دیوار خشک مدرن ترکیب می کنند. دیوارهایی که با بلوک های گچی ساخته می شوند، مشابه سنگ تراشی، حجیم و تو خالی بوده و پایداری بالایی دارند. از آنجایی که در ساخت این دیوارها ملات، ماسه یا گچ استفاده نمی شود، دیوارها (تقریباً) بدون آب مانند دیوارهای خشک ساخته می شوند. از ویژگی های پانل گچی پیش ساخته، سرعت اجرای بالای آن در ساختمان است. زیرا ابعاد آن نسبت به انواع آجر و بلوک های سیمانی بزرگ تر است. با توجه به وزن حدود 54 کیلوگرم بر متر مربع تا 120 کیلوگرم بر متر مربع، دیوارهای جدا کننده غیر باربر ا بلوک های گچی در رده دیوارهای جدا کننده سبک قرار می گیرند. به دلیل تکنیک ساخت، دیوارهای جامد پایدار با مقاومت بالا در برابر فشار مکانیکی هستند که باعث کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری می شود.

رتبه بندی مقاومت در برابر آتش

گچ یک مصالح ساختمانی معدنی و غیر قابل احتراق است که از سولفات کلسیم دی هیدرات (CaSO4·2H2O) تشکیل شده است. به دلیل آب ذخیره شده، گچ یک مصالح ساختمانی مناسب برای محافظت در برابر آتش است. در صورت آتش سوزی، کریستال های آب تبخیر می شوند و به طور فعال سرعت گسترش آتش را کاهش می دهند. پس از تکمیل، دیوارهای گچی پیش ساخته کاملاً غیر قابل احتراق بوده و دارای سطح بالایی از محافظت در برابر آتش هستند. آنها خواص قابل توجهی در برابر آتش نشان می دهد. به همین دلیل است که استفاده از دیوارهای گچی پیش ساخته در ساختمان های تجاری بسیار رایج است. جالب اینجاست که به دلیل اینکه گچ خاصیت مقاومت در برابر آتش دارد، استفاده از بلوک گچی پارتیشن نازکی را به طراحان ارائه می دهد که می تواند درجه بندی مقاومت در برابر آتش 3 و 4 ساعت را به دست آورد. دیوارهایی با ضخامت 60 میلی متر می توانند حدود 30 دقیقه، دیوارهایی با ضخامت 80 میلی متر می توانند حدود 2 ساعت مقاومت و دیوارهایی با ضخامت 100 میلی متر می توانند حدود 3 ساعت در برابر آتش مقاومت نمایند.

خواص ضد صدا

برای بهبود کیفیت عایق صوتی دیوارهای جداکننده دیوارهای گچی پیش ساخته، از نوارهای عایق در هر طرف برای اتصال دیوارهای جداکننده به دیوارها، سقف ها و کف مجاور استفاده می شود. به این ترتیب جداسازی صوتی دیوارها، انتقال صوتی این دیوارهای جداکننده سبک را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

نحوه استفاده از پانل گچی دیوار

پانل گچی یا دیوار های گچی پیش ساخته از مخلوط گچ و آب تولید می شود که دانه های گچ آن ریز تر از گچ های ساختمانی است. این پانل ها به شکل مکعب مستطیل و دارای سطح صاف هستند که به راحتی در کنار یکدیگر قرار می گیرند. برای نصب پانل های گچی از گچ سفید استفاده می شود.در برخی موارد برای افزایش چسبندگی از گچ گیپتون استفاده می کنیم و یا داخل گچ معمولی مقداری سیریش یا چسب چوب اضافه می کینم که البته این کار ضرورتی ندارد. پانل های گچی معمولی به طور کلی در ساخت و ساز خشک مثل پارتیشن ها یا دیوارهای جداکننده، دیوارهای پوششی و سقف های کاذب استفاده می شود. این پانل ها در محیط های خشک و بدون خطر آتش سوزی مورد استفاده قرار می گیرند. برای اطلاع از قیمت هر پانل گچی به کافی است صفحه محصول وارد شوید، روی محصول کلیک کنید، و لیست قیمت و تامین کنندگان ارائه شده را مطالعه نمایید.

مزایا و معایب استفاده از دیوارهای گچی پیش ساخته

مزایا

مزیت اصلی بلوک گچی قیمت پایین آن است. قیمت هر متر مربع دیوار گچی پیش ساخته حدود ۱۲,۰۰۰ تا ۱۵,۰۰۰ تومان است. در نتیجه با توجه به قیمت ارزانشان، استفاده از آنها صرفه جویی اقتصادی زیادی دارد. از آنجایی که استفاده از این دیوارهای گچی باعث کاهش ضخامت دیوارهای ساختمان می شوند، باعث می شود رمیزان فضای از دست رفته کاهش یابد و فضای بیشتری برای استفاده داشته باشیم. بدون مهارت فنی خاصی می توان آنها را به سرعت و به راحتی نصب کرد. به راحتی به محل پروژه انتقال داد، می توان انواع عملیات مثل نقاشی، کاغذ دیواری، انواع دیوارپوش ها و... را روی آنها اجرا کرد و عملیات گچ خاک و حتی گاهی اوقات سفیدکاری بر روی آنها را حذف کرد. همچنین پس از نصب، نیازی به تعمیر و نگهداری ندارند و شوری محلول خاک بر آنها تأثیر نمی گذارد. بلوک های گچی نسبت به سایر سنسورهای رطوبت خاک برای مکش بالاتر آب از خاک می توانند به کار برده شوند. پنل های گچی تا حد قابل قبولی عايق حرارتی و صوتی بوده و نسبت به تیغه های سفال سنتی ضریب انتقال حرارتی و صوتی میان دو طرف دیوار را کاهش می دهند و استحكام بالایی دارد. هزينه اجرای پايين، كاهش ضايعات ساختمانی و كاهش مصرف رنگ، پودر گچ ،‌ سيمان،‌ خاک و ماسه نیز از دیگر مزایای پنل های گچی است.

معایب

از معایب دیوارهای گچی پیش ساخته می توان به نیاز به کالیبره کردن آن، عمر کوتاه، واکنش کند و آهسته، بی فایده بودن در خاک هایی با بافت طبیعی و عدم حساسیت آن در سطوح رطوبتی بالا اشاره کرد. شما باید بلوک گچی را به هر بافت خاکی که قصد نظارت بر آن را دارید، کالیبره کنید.

قیمت دیوار گچی پیش ساخته

قیمت هر متر مربع دیوار گچی پیش ساخته در حدود ۱۲,۰۰۰ تا ۱۵,۰۰۰ تومان است. لیست قیمتی برای اطلاع شما از قیمت دیوار گچی پیش ساخته ۶۶*۵۰*۸ ارائه شده است که با مراجعه به آن می توانید از قیمت به روز این محصول مطلع گردید. برای استعلام قیمت دیوار کاذب گچی، قیمت پانل گچی پیش ساخته، قیمت نصب دیوار پیش ساخته گچی، قیمت دیوار پیش ساخته سبک، قیمت دیوار گچی پیش ساخته در تهران، قیمت بلوک گچی پیش ساخته، خرید دیوار پیش ساخته گچی، خرید پنل گچی وسایر محصولات و مصالح ساختمانی می توانید با واحد فروش مصالح مارکت تماس گیرید.

نمایش کامل

پانل گچی چیست؟

پانل گچی یا دیوارهای پیش ساخته در کارخانه از مخلوط آب و گچ که اندازه دانه های گچ آن نسبت به گچ معمولی ساختمان ریزتر است ، تولید می شود در پانل گچی ممکن است از الیاف و افزودنی ها استفاده کرد. پانل های گچی به شکل مکعب مستطیل و دارای سطح صاف است که دارای فاق و زبانه بوده که باعث می شود این بلوک ها در حین کارگذاری در هم قرار می گیرند. ملات بین آن ها مخلوطی از گچ است.

کاربرد پانل گچی

از ویژگی های پانل گچی پیش ساخته ، سرعت اجرای بالای آن در ساختمان است. زیرا ابعاد آن نسبت به انواع آجر ، و بلوک های سیمانی بزرگ تر است. پنل های گچی تا حد قابل قبولی عايق حرارتي و صوتي است و استحكام بالایی دارد. هزينه اجراي پايين، كاهش ضايعات ساختماني و كاهش مصرف رنگ، پود گچ ،‌ سيمان ،‌خاك ،‌ ماسه نیز از دیگر مزایای پنل های گچی است.

مصالح_مارکت

پرتقاضاترین مصالح

مصالح ساختمانی زیر به دلیل مصرف زیاد در صنعت ساختمان در دسته پرمخاطب وب سایت مصالح مارکت قرار گرفته اند. این محصولات شامل سیمان سیاه پرتلند تیپ ۲،سفال تیغه ،شن ،ماسه شسته ،ایزوگام ،آجر فشاری، سیمان سفید و … می باشد . پس از انتخاب محصول مورد نظر و مقایسه قیمت، مناسب ترین تامین کننده را انتخاب نمایید.

آجر_فشاری
قیمت آجری فشاری

آجر فشاری به روش سنتی و دستی ساخته می شود. آجر فشاری که ...

قیمت: قیمت آجر فشاری ۱۳۰ تا ۳۰۰،۰۰۰ تومان
سیمان_سفید
قیمت سیمان سفید

سیمان سفید، سیمانی است که از کلینکر سیمان پرتلند و سنگ گچ به ...

قیمت: قیمت سیمان سفید هر کیسه ایی ۱۲,۰۰۰ تا ۲۵,۰۰۰ تومان
آجر_فشاری
قیمت آجر

آجر به عنوان یکی از مصالح ساختمانی از دیرباز مورد استفاده بوده ...

قیمت: قیمت آجر ماشینی ده سوراخ ۲۳۵ تا ۴۳۰,۰۰۰ تومان
شن_طبیعی
قیمت شن

در صنعت ساختمان به دانه‌های سنگ ریزه بزرگتر از ماسه و حدودا ...

قیمت: قیمت شن طبیعی ازکیسه ای ۸,۰۰۰ تا ۳۵,۰۰۰-تومان
پودر_سنگ
قیمت پودر سنگ

همان طور که از نام پودر سنگ (خاک سنگ) مشخص است از ...

قیمت: قیمت پودر سنگ ازکیسه ای ۱,۶۰۰ تا ۵,۰۰۰ تومان