[vc_row][vc_column][rev_slider_vc alias=”darbarema”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_custom_heading text=”شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات مصالح مارکت” font_container=”tag:h1|font_size:35|text_align:center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text css=”.vc_custom_1529693348423{margin-right: 20px !important;margin-left: 20px !important;padding-right: 10px !important;padding-left: 10px !important;}”]

قوانین و مقررات مصالح مارکت

 

مصالح مارکت تابع کلیه قوانین جاری کشور ، از جمله قانون تجارت الکترونیک ، قانون حمایت از حقوق تولید کننده ، مصرف کننده ، کلیه قوانین و اصول فروشگاه های مجازی است.در حال حاضر مصالح مارکت در هیچ یک از شهر ها یا استان های ایران نمایندگی ندارد و هر گونه ادعایی در این خصوص قابل پیگرد قانونی خواهد بود .

کالاهای موجود در مصالح مارکت از تولید کنندگان یا تجار معتبر تهیه شده و جهت فروش در فروشگاه مجازی مصالح مارکت ارائه می گردد. مسئولیت تحویل کالا در زمان مشخص شده به هنگام ثبت سفارش، به عهده مصالح مارکت و مسئولیت کیفیت و سلامت کالاها با تولید کننده و تامین کنندهء آن است.

از اهداف مهم مصالح مارکت یکسان سازی قیمت مصالح در مناطق مختلف استان می باشد لذا سیاست قیمت گذاری کاملا با هدف جلب رضایت مشتریان از طریق سود کمتر و فروش بیشتر در نظر گرفته شده است.

امکان دارد قوانین مندرج دراین صفحه، در به روز رسانی های آتی تغییر کند، لذا در صورت استفاده مکرر از سایت مسئولیت به روز بودن اطلاعات سفارش دهنده و مطالعه تغییرات بر عهده کاربر است.

تمامی قوانین و شرایط مذکور در زمان فورس ماژور که عمل به تعهدات برای مصالح مارکت و کاربر غیر ممکن است کن لم یکن تلقی خواهد شد. فورس ماژور یا قوه قهریه به شرایطی گفته می شود که عدول از تعهد، خارج از حیطه قدرت متعهد و تحت تاثیر عوامل طبیعی و غیر طبیعی از جمله جنگ ، زلزله، سیل و … ، غیرقابل پیش‌بینی و غیرقابل اجتناب باشد.

کلیه محصولات ارائه شده در مصالح مارکت تولید شرکت ها و کارخانه های مختلف داخلی و خارجی بوده،لذا مسئولیت کیفیت و مطابقت مشخصات مندرج در توضیحات بسته بندی کالا با محتویات داخل آن بر عهدهء شرکت، کارخانه، معدن یا کارگاه تولید کنندهء آن می باشد. بنابر این کاربر حق هر گونه اعتراض و شکایت از مصالح مارکت را در این مورد از خود سلب و ساقط می نماید.

کلیه سفارشات شامل مالیات ارزش افزوده وعوارض فروش خواهد بود.

نشانی که توسط کاربر در سیستم ثبت شده به صورت پیش فرض نشانی ارسال سفارش می باشد و مصالح مارکت موظف است هر سفارش را به همان نشانی ثبت شده تحویل دهد مگر آنکه نشانی دیگری توسط کاربر به هنگام ثبت سفارش اعلام گردد که در این صورت مصالح مارکت موظف به ارسال کالا به آن نشانی خواهد بود.

سفارش فقط به شخص سفارش دهنده، با ارائه کارت شناسایی معتبر تحویل داده خواهد شد. در غیر این صورت کاربر باید نام شخص تحویل گیرنده را در هنگام ثبت سفارش قید کند که پس از احراز هویت نام برده کالا به ایشان تحویل داده خواهد شد.

مسئولیت تخلیه سفارش در محل تماما بر عهده سفارش دهنده بوده و از این بابت هیچ گونه مسئولیتی متوجه مصالح مارکت نمی باشد. بدیهی است در صورت عدم حضور تحویل گیرنده در نشانی اعلام شده و یا عدم حضور افراد مورد نیاز جهت تخلیه بار یا عدم تخلیه بار به هر دلیل، سفارش مربوطه مرجوع شده و پرداخت خسارت وارده بر عهده سفارش دهنده است. در این خصوص سفارش دهنده به مصالح مارکت اختیار تام داده تا از محل وجه پرداختی، خسارات وارده را وصول و الباقی آن را ظرف 24 ساعت به سفارش دهنده عودت نماید.

مسئولیت ارسال کالای سالم و بدون آسیب دیدگی بر عهدهء مصالح مارکت بوده لذا فرد تحویل گیرنده می بایست قبل از تخلیه نسبت به بررسی سلامت کالا و عدم مغایرت آن با سفارش ، اطمینان حاصل نماید. بدیهی است پس از تخلیه بار هیچ گونه مسئولیتی در این خصوص بر عهدهء مصالح مارکت نخواهد بود.

در خصوص مصالحی مانند گچ و سیمان، صرفا حمل خشک و مناسب در حد عرف جزء مسئولیت مصالح مارکت می باشد.

در مصالحی مانند آجر ، سفال ، بلوک ، پنل گچی و موارد مشابه که احتمال آسیب دیدگی و شکستگی محصول در هنگام حمل وجود دارد ، مصالح مارکت صرفا مسئولیت آسیب و شکستگی بیش از 3 درصد کل سفارش تا قبل از تخلیه کامل بار را پذیرفته و کمتر از آن بر عهده سفارش دهنده است.

در صورتی که مصالح مارکت بنا به هر دلیل نتواند سفارش ثبت شده را در تاریخ مورد توافق تحویل دهد ،حق کنسل کردن سفارش برای سفارش دهنده محفوظ است و مصالح مارکت موظف است در صورت کنسلی مبلغ دریافت شده را طی 24 ساعت عودت دهد.در غیر این صورت توسط پشتیبانی مصالح مارکت با کاربر تماس گرفته می شود و زمان تحویل هماهنگ خواهد شد.

در هنگام اولین سفارش کاربر می بایست در وب سایت مصالح مارکت ثبت نام نماید. حفظ اطلاعات شخصی کاربر در بخش حریم خصوصی توضیح داده شده است. پس از ثبت نام، مشخصات حساب کاربری از طریق شمارهء پیامکی 30001000000 یا از ایمیل sm@masalehmarket.com به کاربر ارسال خواهد شد.

مصالح مارکت تنها از شماره 30001000000 برای کاربران پیامک ارسال خواهد کرد. در صورتی که از هر شماره دیگری تحت عنوان مصالح مارکت، پیامی برای کاربران ارسال شد می توانند از طریق تماس با شماره های پشتیبانی و یا ارسال ایمیل به info@masalehmarket.com موضوع را اطلاع داده و پیگیری نمایند.

کاربر می تواند در تمام ساعات شبانه روز و تمامی روزهای سال در مصالح مارکت سفارش خود را ثبت نماید. زمان تحویل سفارش در هنگام ثبت سفارش به کاربر اعلام می گردد که معمولا زمان تحویل، اولین ساعات کاری پس از ثبت آن خواهد بود. مگر در موارد خاص که توسط پشتیبانی مصالح مارکت با کاربر تماس گرفته شده و زمان ارسال با هماهنگی وی مشخص می گردد.

سقف سفارش در مصالح مارکت برای هر کاربر طی 24 ساعت دویست میلیون ریال (200,000,000 ريال) می باشد. در صورت نیاز به افزایش این سقف کاربر می تواند درخواست خود را به ایمیل info@masalehmarket.com ارسال یا در ساعات اداری با شماره تلفن پشتیبانی 02155555 تماس بگیرد.

با توجه به اینکه فاصله مناطق مختلف تهران با معادن و کارخانه ها در قیمت تمام شده مصالح اثر گذار است ،مصالح مارکت متعهد می شود مصالح را از نمونه های استاندارد و مورد تایید خود در منطقه سفارش دهنده انتخاب و ارسال نماید. در صورتی که کاربر برند خاصی از مصالح را مد نظر داشته باشد لازم است در بخش توضیحات به آن اشاره کند که در صورت امکان ،برند مورد نظر ارسال خواهد شد و در غیر این صورت از پشتیبانی مصالح مارکت جهت هماهنگی های بعدی با کاربر تماس گرفته خواهد شد.

مصالح مارکت صرفا قادر به ارائه خدمات به افراد بالای سن 18 سال است. بدین ترتیب کاربر با قبول قوانین سایت، تایید کرده است که بالای 18 سال است.

ایجاد فضای نظرات کاربران جهت به اشتراک گذاری تجربیات آنان در رابطه با نحوه عملکرد مصالح مارکت یا کیفیت محصولات ارائه شده (نظرات مثبت یا منفی) می باشد . بدیهیست نظرات خارج از این موضوعات مانند سوال کردن ، گفتگوی دو کاربر ، تبلیغات و هرنوع پیامی خارج از چهارچوب تعیین شده، حذف خواهد شد.

حریم خصوصی

 

با توجه به اینکه در هنگام ثبت نام در فروشگاه اینترنتی مصالح مارکت، اطلاعاتی مانند مشخصات فردی،آدرس، تلفن و ایمیل از کاربر دریافت می گردد، به اطلاع می رساند مطابق با قوانین و مقررات مرتبط با حفظ اطلاعات شخصی و حریم خصوصی افراد در فضای مجازی کلیه این اطلاعات به صورت محرمانه نزد مصالح مارکت باقی خواهد ماند.

مصالح مارکت حق استفاده از این اطلاعات را جهت اطلاع رسانی اخبار و برقراری و حفظ ارتباط با مشتریان برای خود محفوظ می دارد.

مصالح مارکت حق حذف یا ویرایش نظر کاربران را در راستای رعایت قوانین و حفظ حقوق تولید کنندگان محصولات ارائه شده در را برای خود محفوظ می دارد.

در صورتی که محتوی مطالب منتشر شده توسط کاربر در بخش نظر ها به شکل تهدید اشخاص ، توهین به مقدسات و یا هر نوع متنی حاوی مصادیق محتوای مجرمانه باشد، مصالح مارکت حق استفاده از اطلاعات ثبت شده جهت پیگیری های قانونی را برای خود محفوظ می دارد.

در صورتی که توسط کاربر هرگونه فعالیتی خارج از حوزه قوانین و مقررات جاری کشور و قانون تجارت الکترونیک انجام گیرد، مصالح مارکت حق استفاده از اطلاعات ثبت شده جهت پیگیری های قانونی را برای خود محفوظ می دارد.

با توجه به اینکه مصالح مارکت از پروتکل ها و روش های امنیتی رایج در کشور جهت حفظ امنیت اطلاعات کاربران استفاده می کند، در صورت نفوذ بدافزارها یا اشخاص و سرقت اطلاعات از این سایت مسئولیت آن با شخص سوءاستفاده کننده و مجرم خواهد بود. بدیهی است مصالح مارکت اینگونه موارد را به صورت قانونی پیگیری خواهد کرد اما کاربر با قبول آن حق اعتراض و شکایت از مصالح مارکت را در این موارد از خود سلب و ساقط می نماید.

در صورتی که کاربر اطلاعات خود مانند نام کاربری یا گذرواژه را گم کرده یا در اختیار دیگران قرار دهد و این امر باعث سوءاستفاده و بروز خسارت به کاربر گردد، مصالح مارکت هیچگونه مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت و کاربر حق اعتراض و شکایت از مصالح مارکت را در این موارد از خود سلب و ساقط می نماید.

در صورتی که کاربر اطلاعات خود مانند نام کاربری یا گذرواژه را گم کرده یا در اختیار دیگران قرار دهد و این امر باعث سوءاستفاده و بروز خسارت به مصالح مارکت گردد، مسئولیت جبران این خسارت بر عهدهء کاربر بوده و مصالح مارکت حق استفاده از اطلاعات ثبت شده کاربر جهت شکایت و پیگیری از وی را برای خود محفوظ می دارد. این موضوع نافی حق مصالح مارکت برای شکایت از اشخاص غیر از کابر نیست.

 

تلفن های دفتر مرکزی در ساعات اداری پاسخگوی کاربران محترم می باشد.

با تشکر از اعتماد شما

 

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][/vc_row][vc_row][/vc_row][vc_row][/vc_row]